Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2015 00:11 - Ваканция
Автор: irinag Категория: Други   
Прочетен: 567 Коментари: 0 Гласове:
0



 Пак съм аз :) 
  Дойдеее ваканциятаа!!!!!! Най-сетне чакането свърши. Всички си представяме много музика, море, почивки, нова любов и т.н.... Но не винаги очакванията ни се свъдват. Въпреки всичко тоава е лято-траябва да се забавляме през свободното си време, вместо да стоим пред компютъра.Ъммм аз по изключение тъй като на вън е твърде горещо и ми дойде творческото настроение. :3 Искам да пиша за толково много неща...Но сега съм започнала с ваканцията.
   Тъ такаа.....( обичам да слагам многоточия..) ... ваканцията. В края на лятото ще ни се струва, че е свършила толкова бързо... А сега тече едвам едвам. В горещите и ,,скучни"" дни за нас не озъзнаваме как си пропиляваме времето. Знам го от личен опит....(....казах ли че обичам да слагам многоточия..)....От както е ваканция,малкият ми брат постоянно гледа телевизия и не излиза на вън.  Аз като бях на неговите години не можеха да ме приберат вътре...Сега него не можем да го изкараме...А времетооооо ееее толковаааа хубавоооо. Пак отивам на друга тема. :Д И какво още за ваканцията...Бих казала да й се наслаждавате на макс преди отново да сме почнали училище и да не му мислите много :3
Баййй :3 :3 :3image



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: irinag
Категория: Други
Прочетен: 4839
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930